Har ni hört om en dissare?

Det var en gång 2 killar som skulle spela golf i ett helt perfekt väder. Knappt ett moln på himlen. Men då sa den andra killen till den andra, nej, jag slutar så sent som 1, så jag vill komma hem och titta på tv. Jag missade förra Greys Anatomy - avsnittet. Snipp snapp slut, så var den andra killen ledsen eftersom DET ÄR RIKTIGT BRA VÄDER UTE.



// Bagarn


Cast:

Regisör/ Manus: Bagarn
Kille(dissarn) : Smörre
Kille(ledsen): Bagarn
Ljus: En jobbig jävel
ljud/musik: cannabisplantan
Kostymer: Gud as himself.


Kommentarer
Postat av: bloggemelie

haha! diss diss på diss söt oliwer

2009-05-26 @ 11:10:01
Postat av: Bagarn

Haha bloggemelie är fortfarande lack

2009-05-26 @ 13:25:50
Postat av: ralle

jag fattar inte ?

2009-05-29 @ 17:22:36
URL: http://rasmuse.blogg.se/
Postat av: Bagarn

va är det du inte fattar:P?

2009-05-30 @ 10:29:22
URL: http://voskrattblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0