En liten hemlighet...

Hej alla tjockisar där ute! Nu tänkte jag komma med lite hälsotips!

Tips nr 1: Även om du vill gå ner i vikt så är det viktigt att äta. Sluta inte äta p.g.a dieten. Tipset är egentligen: Chips! Ät massor av chips! CHIPS CHIPS CHIPS! Även dipp ska vara bra. För om jag läste rätt så finns det ju dill på chipsen? Grönsaker? Javisst är det de! Du får i dig grönsaker samtidigt som du äter potatis! Fantastiskt!

Tips 2: Efter maten, dra i dig några skålar glass. Fatta hur många frukt och grönt-smaker det finns. Äpple, päron, jordgubb, melon. Ah! Inte dumt? Du får i dig massa grönt och skönt när du äter det här. Det här kan ju inte va onyttigt? Tvärtom! Det här måste vara nyttigt!

Tips 3: Rör inte på dig! Sitt helst framför datorn, jag menar, när man rör fingrarna måste man ju bränna lite kallorier iaf? neeeej säger ni. JO! säger jag. Tänk om du råkar springa några steg och ramla och stuka foten? Eller blir förkyld? Då kan du ju inte röra dig på flera dagar. Därför tjänar du på att sitta framför datorn!

Där har du mina 3 bästa hälsotips, om du gör det här så kommer du att snart få syn på dina sexpack! Jajjemen!


// bagarn

Kommentarer
Postat av: smörre

bra tips måste få fram den fina kroppen till sommaren;)

2009-06-03 @ 21:17:44
URL: http://voskrattblogg.blogg.se/
Postat av: Bajs

Sämsta tipsen o sämsta bloggen!

2009-06-24 @ 22:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0