Dagens Benga...



En klassiker


Ber om ursäkt för ett jävligt sent Dagens Benga...Sanningen är den att jag har varit sjuk, haha nej! Bengt Magnusson har ringt och sagt att jag ska sluta och använda hans ansikte, NEEEJ! så är det ju inte,  Jag har bara varit jävligt lat. Inte pallat helt enkelt! Men nu är jag pigg och igång igen.. Jag försöka sätta igång crewn så snart som möjlighet! Men eftersom det är ekonomisk kris så har jag svårt att dela ut löner till höger och vänster. Vart i bråk med Bloggemelie, jävligt gött faktiskt. Hon tycker jag är elak, ajabaja, och jag tycker bara att jag är JÄÄÄÄVLIGT ärlig. Så är det, så kommer det att vara!  Trevlig måndag allihopa!


// bagarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0