Hej där, säg ska vi gå, nej, de blir inget med de.

Hej! Hör du mig? Klart du inte gör, du läser ju. Efter en dag av onödigt skolarbete så drog man och käkade såklart. Då sätter sig våran ascoola lärare ( absolut inte, sån fjant). Han frågade oss den klassiska frågan:

-Jaha grabbar, va händer i sommar då? (med tillgjord hårdmansröst)

- Det blir väl en del jobb och kanske lite utflykter hit och dit. (pinsam tystnad)
 
- Själv då?

- Chilla typ, bygga klart lite i stugan, typ taket ( Då tänkte jag, ja, ett tak vore bra. Glöm inte att han är runt 45-50 årsåldern, så han vet inte va chilla betyder)

- Men när jag var i er ålder så åkte jag och grabbarna runt till olika öar i Grekland och plockade upp brudar. I Grekland hade man tre lögner man levde efter: Jag älskar dig, jag ska va nykter ikväll och jag ska hem ikväll.

- Jaha? ( so what? tänkte två killar på 17 år som insåg snabbt att den jäveln gick ut på krogen med sina kompisar och sedan drog en runk för att inte fick med någon hem, så vi båda fnissade lite) 

- Japp, de borde ni också göra killar, tågluffa lite, leva livet

Jag och skogen tittade på varann och insåg att den jäveln sitter och spexar! Sikken jävel, efter en stund så gick han och då sa vi till varann: haha! Spexarn.


Thats my day!


// bagarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0